środa, 27 lipca 2011

Pytania do big time rush

1)Ile miałes lat gdy przeżyłesswój pierwszy pocałunek ?
Carlos-miałem 13 lat. było to na letnim obozie.
James-Takie cmoknięcie przeżyłem gdy pyłem w 3 klasie, ale tak poważnie to gdy byłem w 6 klasie.
Kendall-Gdy miałem 13 lat
Logan-Miałem 13 lat

2)Jaka gwiazda Ci się podoba ?
Carlos-Megan Fox
James-Emma watson
Kendall-Angelina Jolie. jest niewiarygodnie piękna
Logan-Kocham Rachel McAdams

3)Jaki jest twój ulubiony kobiecy film ?
Carlos-,,Jak stracić chłopaka w 10 dni''
James-,,dziewczyny z drużyny''(wow, wow, wow, ja też to lubę !)
Kendall-,,500 dni miłosci''
Logan-,,Titanic''

4)Jaki jest twój ulubiony program telewizyjny ?
Carlos-George Lopez
James-The soup
Kendall-Family guy
Logan-Entourage

5)Kto z twojej rodziny jest ci najbliższy ?
Carlos-Moi rodzice
James-Mój tata lub mój brat
Kendall-mam swietne relacje ze wszystkimi z mojej rodziny, ale najbliższy jestem z moimi braćmi, ponieważ dają mi dużo wskazówek.
Logan-Cała moja rodzina jest naprawdę zżyta. Stanowimy dobry zespół !


6)Jaka jest twoja ulubiona strona internetowa ?
Carlos-Ejjj! Każdy jest facebookowym nałogowcem ! :)
James-Pewnie Facebook...
Kendall-guitarcenter.com lub vans.com
Logan-Purevolume.com

7)Bez jakiego fast food'u nie możesz żyć ?
Carlos-Sharky's burritos
James-In-n-Out burger z pewnoscią
Kendall-Nie jem fast food'ów ...
Logan- A sourdough Jack from Jack in the box

8)Jaki jest twój zły nawyk ?
Carlos-Uwielbiam jak wszystko jest zorganizowane i czyste CAŁY czas ! :)
James-oblizuję moje wargi ...
Kendall-Obgryzam paznokcie. Naprawdę muszę przestać !
Logan-Jestem obserwatorem. Ludzie, obserwuję was ! :)

9)Jaka jest ostatnia piosenka, jakiej słuchałes na swoim ipodzie ?
Carlos-,,Come together'' the beatles
James-,,All i do'' stevie wonder
Kendall-,,I will possess you hearth'' death cab for cutie
Logan-,,Karma police'' Radiohead

10) jaką rzecz ostatnio kupiłes ?
Carlos-głowice bojowe
James-poza jedzeniem ... kupiłem wełnianą czapkę z H&M, ponieważ na zewnątrz było zimno, a byłem za daleko od odmu żeby po nią jechać
Kendall-A'65 fender pricenton guitar amp. Wzmacniacz gitarowy
Logan-Herbata Kombucha

11)O czym sniłes ostatniej nocy ?
Carlos-James wziął mnie na lot helikopterem, a potem na bungee do wulkanu
James-Chciałbym pamiętać...
Kendall-Śniłem o tym że ktos ukradł moje auto. byłem nieźle wkurzony !
Logan-Śniłem że płynę do europy.

12)Ile masz przy sobie pieniędzy ?
Carlos-$3.72
James-$36.04
Keldall-kasa? Nic. (karta?) Nie powiem Ci :)
Logan-Czekaj ... gdzie jest mój portfel?

13)Jaki jest trend w modzie, który nie podoba wam się w dziewczynach?
Carlos-zbyt wiele piercingu ucha!
James-Te swetry, które są tylko na ramionach, i bez rękawów- o co chodzi ?
Kendall-kiedy dziewczyny noszą wysokie obcasy cały czas, zwłaszcza gdy są one naprawdę wysokie !
Logan-Nie rozumiem, MC hammery wyglądające jak spodnie z przeszłosci !

14)Jaki jest twój wymarzony zawód ?
Carlos-być wiodącym nowego serialu na Brodway'u !
James-byłoby super, być kapitanem statku, pływać po całym swiecie. ale szczerze mówiąc, żyję moją wymarzoną pracą - aktorstwem i spiewem, już teraz !
Kendall-własnie żyję moją wymarzoną pracą !, ale pewnego dna chcę poswięcić więcej czasu na pisanie i wykonywanie własnej muzyki !
logan-Co robię teraz. zawszę chciałem zostać aktorem. mam nadzieję że nadal się rozwijam i stanę się lepszym aktorem.

15)Wypełnij puste miejsce. Kiedy miałem 17 lat byłem ___________.
Carlos-Nie najfajniejszym dzieciakiem w bloku.
James-Surferem. Chodziłem do szkoły w San Diego i Los Angeles.
Kendall-trzy lata młodszy jestem teraz ! Żartuję ... starałem się doskonalić swoje umiejętnosci gry na gitarze.
Logan-myslałem o przeprowadzce do Kalifornii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz